Verwijzers

Wilt u als zorgverlener uw cliënt of patiënt doorverwijzen naar één van de diensten Versa Welzijn? Hieronder vindt u praktisch informatie.

Waarvoor kan ik mensen naar Versa Welzijn doorverwijzen?

Versa Welzijn heeft een uitgebreid aanbod aan diensten. Op deze website vindt u een volledig overzicht van al onze dienstverlening. U kunt bijvoorbeeld denken aan:

Wilt u graag een keer met ons overleggen over wat onze dienstverlening voor uw cliënt(en) kan betekenen? Neem dan contact met ons op.

Hoe meld ik iemand aan?

Vrijwel alle diensten van Versa Welzijn zijn direct toegankelijk*.
Uw patiënt/cliënt kan zichzelf op werkdagen aanmelden via 035 623 11 00 (m.u.v. vrijdag 13.00 – 13.30 uur).

*) Uitzonderingen:

  • Maatschappelijk werk: verwijzing van huisarts of WMO-loket nodig in Huizen, Blaricum, Eemnes en Laren
  • Wonen-welzijn-mantelzorgondersteuning: verwijzing van huisarts of WMO-loket nodig in Huizen, Blaricum, Eemnes en Laren
  • Sociaal-juridische dienstverlening (niet in Muiden verleend): verwijzing van huisarts of WMO-loket nodig in Blaricum, Eemnes en Laren
  • Langdurige Vrijwillige Thuishulp: verwijzing van WMO-loket nodig in Huizen en Blaricum, Eemnes en Laren

Voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen.

Vooraanmelding

Wilt u dat wij vooraf geïnformeerd zijn over uw cliënt en/of heeft u vragen over de aanmelding?
Neem dan contact met ons op voor overleg. Ook voor het doen van een vooraanmelding, kunt u telefonisch contact met ons opnemen.
U kunt dan met de dienstdoende sociaal werker overleggen hoe de verdere aanmelding zal verlopen.

Informatiemateriaal meegeven aan uw patiënt

Versa Welzijn heeft flyers en visitekaartjes die u aan uw patiënt/cliënt mee kunt geven, wanneer u deze naar ons doorverwijst. Ook hebben we divers informatiemateriaal voor in uw wachtkamer. Wilt u (extra) informatiemateriaal ontvangen? Stuur dan een mail naar communicatie@versawelzijn.nl of neem telefonisch contact met ons op.

Samenwerking

Versa Welzijn vindt het belangrijk om samen te werken met andere professionals die betrokken zijn bij een cliënt. Op die manier kan de hulpverlening optimaal worden ingezet en wordt de cliënt het beste geholpen. Een voorwaarde hiervoor is dat de cliënt op de hoogte is van het onderlinge contact en hiervoor toestemming heeft verleend. Alleen in situaties waarin er sprake is van zorg over de veiligheid, zoals in de wet staat omschreven, kan zonder toestemming van de cliënt gegevens met derden worden uitgewisseld.

Gooi het in de Groep

Op de website Gooi het in de Groep vinden verwijzers/professionals een overzicht van al het groepsgewijze hulpverleningsaanbod in de regio Gooi en de noordelijke Vechtstreek (inclusief het aanbod van Versa Welzijn).

Meer informatie

Wilt u weten wat Versa Welzijn in uw gemeente voor u en uw cliënt(en) kan betekenen? Neem dan contact met ons op via:

Email: info@versawelzijn.nl
Telefoon: 035 623 11 00

 

 

 banner-blauw-vervolgpagina-170x200


Zou u willen aangeven uit welke woonplaats u komt?
Dit helpt ons om u van de juiste informatie te voorzien.