Thuisadministratie

Vindt u het moeilijk om uw administratie bij te houden? Het invullen van formulieren lastig? Of mist u sinds kort uw partner die altijd de administratie verzorgde? Een vrijwilliger van Thuisadministratie kan u helpen.

Voor wie?

Thuisadministratie is met name bedoeld voor mensen met een laag inkomen, mensen met een beperking en voor mensen die om andere redenen deze hulp nodig hebben. U kunt hulp krijgen bij:

  • het doornemen van de algemene post;
  • het ordenen van de administratie;
  • het regelen en controleren van het bankverkeer;
  • het telefoneren met instanties;
  • het invullen van formulieren.

De vrijwilliger komt bij u thuis. Dit contact kan enkele weken duren of voor langere tijd nodig zijn. De hulp is gratis. De vrijwilliger neemt het werk van u niet over, u blijft zelf verantwoordelijk.

U komt niet in aanmerking voor hulp van thuisadministratie wanneer u:

  • de eindverantwoordelijkheid niet meer zelf kunt dragen;
  • onder beheer bent gesteld;
  • schulden heeft waarvoor geen schuldsanering is getroffen;
  • over vermogen beschikt.

Meer informatie/aanmelden

Bussum en Naarden

(035) 694 74 55, thuisadministratie@versawelzijn.nl

Voor inwoners van Bussum en Naarden is er ook: Administratie voor elkaar

Hilversum, Huizen en Weesp

(035) 623 11 00,  info@versawelzijn.nl

Versa Welzijn biedt in Hilversum Langdurige Thuisadministratie.

Voor inwoners van Hilversum en Weesp is er ook: Administratie voor elkaar

 banner-blauw-vervolgpagina-170x200


Zou u willen aangeven uit welke woonplaats u komt?
Dit helpt ons om u van de juiste informatie te voorzien.