Thuisadministratie

Vindt u het moeilijk om uw administratie bij te houden? Het invullen van formulieren lastig? Of mist u sinds kort uw partner die altijd de administratie verzorgde? Een vrijwilliger van Thuisadministratie kan u helpen.

Voor wie?

Thuisadministratie is met name bedoeld voor mensen met een laag inkomen, mensen met een beperking en voor mensen die om andere redenen deze hulp nodig hebben. U kunt hulp krijgen bij:

  • het doornemen van de algemene post;
  • het ordenen van de administratie;
  • het regelen en controleren van het bankverkeer;
  • het telefoneren met instanties;
  • het invullen van formulieren.

De vrijwilliger komt bij u thuis. Dit contact kan enkele weken duren of voor langere tijd nodig zijn. De hulp is gratis. Tijdens de hulpverlening blijft u altijd verantwoordelijk voor uw eigen keuzes, administratie en financiën.

Meer informatie/aanmelden

Blaricum, Eemnes, Laren

(035) 623 11 00 (vraag naar Claudia Bleijerveld), info@versawelzijn.nl

Bussum, Naarden en Muiden

Voor inwoners van Gooise Meren is er hulp bij de thuisadministratie via: Administratie voor elkaar
(035) 694 74 55 (Thuisadministratie: Wilma Knops, 06 33 95 18 92, Administratie voor Elkaar: Wilma Post, 06 13 96 56 04), avegm@versawelzijn.nl

Hilversum

Versa Welzijn biedt in Hilversum hulp bij de thuisadministratie via Weg en Wijzer.
(035) 623 11 00 (vraag naar Anja Wessels),  info@versawelzijn.nl

Huizen

(035) 623 11 00,  info@versawelzijn.nl

Weesp

Voor inwoners van Weesp is er hulp bij de thuisadministratie via: Administratie voor elkaar
(035) 623 11 00,  info@versawelzijn.nl

Wijdemeren

Voor inwoners van Wijdemeren is er hulp bij de thuisadministratie via: Administratie voor elkaar
(035) 623 11 00, avewijdemeren@versawelzijn.nl