Administratie voor elkaar

Heeft u vragen over formulieren, toeslagen of financiële regelingen? Heeft u hulp nodig bij het op orde krijgen van uw administratie? Administratie voor Elkaar is een gratis inloopspreekuur, waarbij vrijwilligers u snel en efficiënt helpen met uw vragen over administratie en formulieren. Uw privacy is hierbij gewaarborgd.

Waarvoor kan ik terecht bij Administratie voor Elkaar?

Voor hulp bij uw (financiële) administratie:

  • Het ordenen van uw administratie;
  • Het opzetten van een administratie;
  • Het overzicht krijgen van uw inkomsten en uitgaven;
  • Het regelen en controleren van bankzaken.

Met uw formulieren:

  • Het invullen van formulieren;
  • Het nakijken van uw formulieren als u twijfelt;
  • Het controleren van uw toeslagen en heffingskortingen;
  • Vragen over andere financiële regelingen.

Voor het inschrijven en reageren op woningen bij Woningnet:

  • Bent u ingeschreven bij Woningnet en komt u er alleen niet uit?  Wij helpen u met digitaal reageren op het woningaanbod.

Voor al uw vragen over digitale zaken bij banken en overheidsinstanties:

  • Heeft u geen computer en heeft u bijvoorbeeld een vraag over een digitaal contact met de belastingdienst of een andere overheidsinstantie? Wij kunnen u daarmee helpen. Ook kunnen wij digitale bankafschriften voor u printen.

Kom langs met uw vragen en neem al uw financiële administratie mee! U gaat weer “opgeruimd” naar huis met uw (financiële) administratie overzichtelijk in mappen (ordeningssystemen zijn aanwezig).

Grotere problemen voorkomen

Administratie voor Elkaar is er ook voor iedereen die in een vroeg stadium ondersteund wil worden bij het ordenen van de administratie, zodat grotere problemen (zoals het ontstaan van schulden) voorkomen kunnen worden. Ook als u hulp nodig heeft bij het verzamelen van gegevens voor de aanvraag schuldregeling, kunt u bij ons terecht.

Let op: wij nemen het niet van u over, u blijft zelf verantwoordelijk. Wij ondersteunen u, zodat u het na verloop van tijd zelf kunt.

Waar en wanneer?

Vanwege corona en de geldende RIVM-richtlijnen heeft Versa de dienstverlening aangepast. 

  • Bussum: donderdag van 10.00 – 12.00 uur en van 14.00 – 16.00 uur, Uit-Wijk , Dr. Schaepmanlaan 10, 1402 BT. Graag van tevoren telefonisch een afspraak maken via; Wilma Post; 06 139 656 04, Tineke van der Tol, 06 139 665 14 of Iyad Abdullah 06 300 309 78.

  • Naarden: het spreekuur start weer in januari 2022.

  • Muiden: dinsdag van 14.00 – 16.00 uur, 1x per 14 dagen (oneven weken), Herengracht 83, 1398 AD. Graag van tevoren telefonisch een afspraak maken via; Wilma Post; 06 139 656 04, Tineke van der Tol, 06 139 665 14 of Iyad Abdullah 06 300 309 78.

  • Hilversum: zie Weg en Wijzer
  • Huizen: zie Wegwijs Holleblok

  • Weesp: dinsdag van 19.00 – 20.00 uur en woensdag van 09.30 – 11.30 uur, Versa Welzijn, Papelaan 99, 1382 RK. Graag van tevoren een afspraak maken via Wilma Knops 06 33 95 18 92.
  • Wijdemeren: vrijdag 9.30 – 11.00 uur, Versa Welzijn Lindelaan 98, Loosdrecht. Graag van tevoren een afspraak maken via Selina Duikersloot, (035) 694 21 11.

Andere hulp en ondersteuning:

Meer informatie

Bussum, Naarden en Muiden:
Wilma Post, 06 13 96 56 04
Wilma Knops, 06 33 95 18 92
avegm@versawelzijn.nl

Hilversum:
(035) 623 11 00, info@versawelzijn.nl

Weesp:
Wilma Knops, 06 33 95 18 92, aveweesp@versawelzijn.nl

Wijdemeren:
Selina Duikersloot, (035) 694 21 11
avewijdemeren@versawelzijn.nl

 

Chat openen
Kunnen wij je helpen?