Afspraak maken

Voor het maken van een afspraak met:

  • het maatschappelijk werk,
  • sociaal-juridische dienstverlening,
  • wonen/welzijn/mantelzorgondersteuning

kunt u op werkdagen bellen naar (035) 623 11 00 (met uitzondering van vrijdag tussen 13.00 – 13.30 uur).

Gedurende de Coronaperiode is Versa Welzijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag
van 8.30 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 17.00 uur. 

U kunt ook het contactformulier invullen, dan bellen wij u voor het maken van een afspraak.

Versa Welzijn kan u alleen helpen, als u woont in: Blaricum/Eemnes/Laren, Gooise Meren (Bussum/Naarden/Muiden), Hilversum, Huizen, Weesp en Wijdemeren.

Voor langdurige ondersteuning is in sommige gemeenten instemming van het Wmo-loket nodig. Versa Welzijn en het Wmo-loket in uw gemeente kunnen u hier verder over informeren.

Buiten kantooruren kunt u 24 uur per dag voor een vertrouwelijk gesprek bellen naar De Luisterlijn (voorheen Sensoor) telefoon (035) 624 55 55 of 0900 – 0767 (5ct per min.), www.deluisterlijn.nl